vrijdag 25 januari 2013

Luchtkasteel - meedoen

Ik kreeg een vraag. Een vraag waar andere lezers misschien ook nieuwsgierig naar zijn:
beste kriebels en krabbels, 
is het mogelijk nog mee te doen met het dagboek luchtkasteel. of ben ik erg laat, dan wacht ik op het volgende boek. wanneer verschijnt dit??? 
dank alvast voor je antwoord. 
sanny.
Beste Sanny,

Je kunt natuurlijk nog meedoen aan het luchtkasteel. Je hebt hiervoor in ieder geval een exemplaar van het Handboek voor het bouwen van je eigen luchtkasteel van Barbara Tammes nodig, een notitieboek (of los papier) en een pen. Wekelijks lezen we een hoofdstuk uit het boek.

Het is mogelijk om naast het lezen ook te schrijven. Op het weblog van de Schrijfcirkel vind je in de linkerkolom iedere week nieuwe opdrachten voor het schrijven en/of kleurrijk bezig zijn. Je klikt bijvoorbeeld op week 1 en dan kom je in een downloadmenu terecht. Je kunt de opdrachten saven op je eigen computer en eventueel uitprinten. Het cursusmateriaal blijft tot 31 december 2013 staan.

Alle informatie over instromen vind je op de Schrijfcirkel onder het kopje meedoen (klik hier). Kijk ook eens bij de andere kopjes (leeslijst en materialen).

Groet,

K & K

5 opmerkingen:

Chantal zei

Owww wat wil ik graag meedoen!! maar ik heb het boek niet! moet het eerst bestellen via mijn schoonmams en zij moet het dan weer opsturen naar Aussie.... :(

Kriebels en Krabbels zei

@ Chantal: Download alvast de oefeningen. Sommige zijn al best te doen zonder boek!

Chantal zei

Ga ik doen!

Chantal zei

Net de oefeningen gedownload. Mijn schoonmams heeft het boek afgelopen zaterdag op de post gedaan dus hoop dat ik het volgende week heb!!!

Kriebels en Krabbels zei

Welkom Chantal! Veel schrijfplezier....