donderdag 17 januari 2013

luchtkasteel week 2: prefab

Hoe prachtig omschreven de prefab afdelingen van het luchtkasteel ook waren, ik vond ze niet zo goed bij me passen. Liever maakte ik mijn eigen Boomhut, Strandhuis en Theekoepel. Ik pakte mijn oude tijdschriften, mijn collagemap en ging er in sneltreinvaart doorheen. Een grote stapel plaatjes vulde mijn bureau en na enig sorteerwerk ging ik plakken.

Mijn favoriet is absoluut de Boomhut. Voor mij echt een plek waar ik tot rust kan komen, waar ik al mijn zintuigen open kan zetten en waar ik tussen de blaadjes door naar de wereld om me heen kan kijken. Mijn boomhut ligt op een afgelegen plek, vrijwel onbereikbaar voor andere mensen. Een plek vol stilte, waar ik het fluisteren van mijn ziel goed kan horen en waar schrijfsels opborrelen als belletjes in een glas spa rood.

luchtkasteel boomhut K&K

Boomhut

luchtkasteel strandhuis K&K

Strandhuis

luchtkasteel theekoepel

Theekoepel

Geen opmerkingen: