woensdag 9 januari 2013

oude kerstkaarten

Misschien heb je ze al weggedaan, misschien liggen ze nog op een stapeltje ergens in de huiskamer: de kerstkaarten van 2012.

Voordat ik de mijne in de papiercontainer mikte, liet ik ze nog een keer door mijn handen gaan. Sommige afbeeldingen zijn zo mooi of sommige teksten spraken me zo aan dat ik het jammer vond om ze weg te doen. Ze hebben inmiddels een mooi plekje in mijn dagboek gekregen. Niet alleen als illustratie, maar ze zijn ook starters voor het schrijven.

Misschien een idee voor jouw dagboek?

4 opmerkingen:

Jolande zei

Ik heb van oude kerstkaarten een journal met kerstliedjes gemaakt
http://geknipt.blogspot.be/search/label/Christmas%20Carols

Kriebels en Krabbels zei

@jolande: leuk!

Kriebels en Krabbels zei

@jolande: leuk!

Ferrara zei

Ik maak ieder jaar van oude kerstkaarten weer nieuwe.
Soms krijgt een stuurder een detail uit zijn/haar eigen kaart retour.
Ben overal en altijd op zoek naar mooi hobbypapier, kaders enz.