woensdag 20 maart 2013

lekker plakken!

Vorige week kwam ik de titel Glue it tuesday tegen. Nieuwsgierig naar wat het in zou houden ging ik op zoek en vond bij Aimee op Artsyville de omschrijving van de uitdaging. Het komt er in feite gewoon op neer dat je elke week iets knipt en plakt (of scheurt en plakt) zonder enige andere regel. Een heerlijke uitdaging!

Eerder deze week had ik geen puf om te schrijven, te lezen of bank te hangen. Juist dan is lekker plakken een heerlijke activiteit waar ik ook weer wat energie van krijg. Dus zocht ik mijn restjes map en mijn collagemap weer eens op en "knutselde" twee collagekaarten in elkaar (formaat A5).

Heb je ook zin om te plakken of om plaksels van andere mensen te bewonderen? Ga dan naar de eerste week van Glue it Tuesday op Artsyville.

Ik ben van plan om de komende tijd mee te doen met deze uitdaging. Collages plaats ik op Beelden van de Ziel.

Glue it tuesday 1

Glue it tuesday 2

Geen opmerkingen: