vrijdag 29 maart 2013

oude tijdschriften

#dagboek #journaling #rozen #83/365

Tussen mijn stapel oude tijdschriften vond ik een "Tuinen", een uitgave van Libelle uit 2011. Naast allerlei leuke kleine plaatjes vond ik ook een prachtige grote plaat. Eigenlijk iets te groot voor in mijn dagboek, maar juist door de rand, die ik eraf haalde, toch te gebruiken ontstond er een samenhangend geheel. De bloem is met zwart beschreven en de tekst op de dagboekpagina met een rode pen. Daardoor ontstond er een mooi evenwicht.

Om zelf uit te proberen:
Zoek eens een mooie illustratie uit een tijdschrift die een hele dagboekpagina vult. Knip of snijd de foto op maat en plak de pagina in je notitieboek. Beschrijf de illustratie.

(Als je illustratie iets te groot is kun je het zoals boven oplossen.)

Geen opmerkingen: