vrijdag 11 oktober 2013

plak-en-schrijf: bijdragen dag 7


Blije Gup

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi allemaal,
Ik zie dat jullie witte tekst op donkere achtergronden gebruiken.
Zoals bij de poes en bij de blauwe pagina.
Ik had zo'n pen gekocht, maar het stinkt en schrijft heel slecht.
Ben zelf toen met witte inkt en pen bezig geweest.
Wat gebruiken jullie?
Ook is het leuk om te zien wat jullie allemaal maken.
Het brengt je weer op idee├źn en het is leuk om dit te delen.
Groet Blije Gup

Kriebels en Krabbels zei

@ Blije Gup:
Ik gebruik het liefste een witte gelpen van het merk Pentel. Maar ik heb er ook een van de Hema liggen. Die laatste is niet mijn favoriet omdat 'ie niet zo wit schrijft als die van Pentel. Echter schrijft deze pen nog steeds ook al blijft hij een tijdje liggen..... de gelpen van Pentel moet je eigenlijk vaak gebruiken wil hij het blijven doen.

Annemieke zei

@ Blije Gup:
Ik had daar een Sharpie paint pen gebruikt. Ik gebruik ook gel pennen van Inkssential maar die droogt ook wel uit. Van Edding heb ik een paint marker, echt wit maar die vlekt ook snel, dat er een grote druppel extra uit komt. Ook niet ideaal dus. Ik ga voor de Sharpies!