zaterdag 5 oktober 2013

Plak-en-Schrijf: dag 1

Plak-en-Schrijf 2013 / dag 1.1

De meest eenvoudige vorm van plakken en schrijven. Blader door een tijdschrift totdat je een illustratie vindt die je aanspreekt. Plak 'm op een kaart of in je dagboek. Pak een fineliner en schrijf over de foto heen. Veel tijd kost dit niet, maar je vindt er de meest verrassende schrijfonderwerpen mee.


Plak-en-Schrijf 2013 / dag 1.2

In deze collage zijn er drie collage elementen. Er is een groot vel uit een tijdschrift. Er is een bord toegevoegd en de oorspronkelijke spiegel is uitgeknipt en vervangen door een ander plaatje. De tekst heb ik op het bordje geschreven omdat ik het rustige beeld niet wilde verstoren. Daarmee won de vormgeving het van het ultieme loslaten. Tja..... alle begin is moeilijk.

Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaan is. Laat een reactie achter of vul een link in naar jouw creatie(s) in de onderstaande box:


2 opmerkingen:

daisy zei

Leuk! de Plak-en-Schrijf 10 daagse is van start. En ik doe mee!

Annemieke zei

Ook ik doe weer mee, had het gelukkig in mijn agenda geschreven!