zondag 6 oktober 2013

Plak-en-Schrijf dag 2

Als start ook nu weer zomaar een pagina uit een tijdschrift gescheurd die me aansprak en daar tekst overheen geschreven.

plak-en-schrijf dag 2.1

Maar het kan ook anders. Ik begon met een willekeurige pagina uit een tijdschrift en plakte daar kleine stukjes papier op. De kleuren pasten bij elkaar. Op een gegeven moment vond ik een grijs fragment met roze sterren en dat leidde tot roze letters. Dit keer dus geen handgeschreven tekst, maar gevonden woorden.

plak-en-schrijf dag 2.2

Wat hebben jullie vandaag gemaakt? Deel je link of stuur je foto naar mij toe.

3 opmerkingen:

daisy zei

Inspirerende collages!
Het is zo heerlijk om met papier, stift, kleur, beeld en woorden bezig te zijn.
Het doorgeven van mijn link in het bericht bij dag 1 lukte niet. Hier bij dag 2 plaats ik hem bij de reactie. Is dat goed?
Tot morgen!
http://daisyrent.blogspot.nl/2013/10/plak-en-schrijf-tiendaagse-2013-dag-2.html

Annemieke zei

Weer even lekker bezig geweest!

Annemieke zei

Volgens mij is het wel gelukt hoor Daisy, dag 1 plaatsen! ;-)