zaterdag 12 oktober 2013

Plak-en-Schrijf: dag 8

plak-en-schrijf dag 7

Ik kon geen passend plaatje vinden en dus tekende ik zelf maar wat op een stukje tekst. De tegenstelling tussen het zomerse strand en de paddestoelen leverde de inspiratie op voor een korte tekst. Ik merk dat dit soort collages onbewust tot mijn favorieten behoren. Ze zijn simpel, maar vooral fijn om te maken.

plak-en-schrijf dag 8.2

Heel anders gaat het als ik mezelf een kleine opdracht geef. Bij de bovenstaande collage had ik me voorgenomen om direct te plakken. Dat maakt het proces ook weer anders. Waar ik normaal gesproken nog wel eens wil schuiven, kon hier eigenlijk niet meer. Daarmee pasten sommige plaatjes er niet zo op als ik wilde, maar ook dat is loslaten. Ook dat hoort bij de Plak-en-Schrijftiendaagse.

Ik ben benieuwd naar jullie dag!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi kriebels en krabbels,
Ik ga dat morgen ook eens proberen om direct te plakken en een skijken hoe dat mij bevalt.
Groet Blije Gup