woensdag 6 november 2013

Nieuws...

Sinds september 2012 heb ik lesgegeven in onze woonkamer. Hoewel dat prettig was, was het altijd een enorm gesleep met workshopmaterialen zeker als er gewerkt werd met tijdschriften en/of verf. Er ontstond op een gegeven moment dan ook de wens om mijn eigen werkruimte om te bouwen tot een ruimte waar ik ook workshops kon geven. De afgelopen week heb ik proefgedraaid en dat is zo goed bevallen dat dit nu mijn vaste cursuslokatie wordt.

Klik op de foto's voor een kleine sfeerimpressie:


sfeerimpressie zolder   sfeerimpressie zolder   sfeerimpressie zolder


Daarnaast is er nog ander nieuws te melden. In 2014 start ik ook met het geven van workshops op zaterdag, naast de huidige donderdag- en vrijdagochtenden. Het tijdstip op zaterdag ligt iets later dan op de andere workshopdagen, namelijk van 11 tot 13 uur. Wat hetzelfde blijft zijn de kleine groepen met 2 tot maximaal 4 deelnemers per workshop.

Wil je op de hoogte blijven van de workshopagenda? Kies dan een van de volgende mogelijkheden:

* Like mijn Facebookpagina
* Lees mijn nieuwsbrief (aanmelden kan via e-mail - zie contact)
* Check af en toe de workshopagenda op dit weblog


1 opmerking:

Anoeska zei

Goed nieuws zeg! Ziet er mooi uit!