vrijdag 17 januari 2014

The documented life (2)

Een van mijn voornemens was om zo min mogelijk nieuw materiaal aan te schaffen. In de kast lag nog genoeg papier en ook de tijdschriftenkast (voor het maken van collages) was nog goed gevuld. Daar moest toch iets tussen zitten dat ik kon gebruiken voor dit project. Het enige waar ik echt niet om heen kon (vond ik) was het kopen van washi tape om mijn pagina's toe te voegen. Gek genoeg had ik nooit de behoefte gehad om het te kopen, maar nu ik wat rolletjes heb kan ik begrijpen dat het voor sommige mensen een heerlijke verslaving kan zijn.

The documented life project

In dit project is er iedere week een uitdaging (link). Omdat ik besloot deze uitdaging soms wel, maar soms ook niet te gaan volgen, ging ik ook op zoek naar materiaal dat ik graag in mijn agenda wilde plakken (en dat stof lag te eten in de kast) zoals:

- schrijfspullen uit Flow Magazine
- dikke pagina's uit Flow Magazine waarvan de achterkant effen gekleurd is
- pagina's uit kleurboeken voor volwassenen
- leeg aquarelpapier (*)
- indexkaarten om collages op te maken

Alle materialen zitten in een mapje bij elkaar en hoewel ik al wat pagina's heb toegevoegd, moet ik nog beslissen of ik de rest in een keer in ga plakken of het juist per week zal gaan doen. Ik denk dat ik ervoor zal kiezen om elke week wat toe te voegen. Dat lijkt me handiger, maar ik geef toe, zo'n volle agenda ziet er toch ook echt geweldig uit.

Geen opmerkingen: