zondag 5 januari 2014

weggooien, opruimen, plaatsmaken voor 2014

In de periode waarin ik hard werkte aan de cursus Schatkaarten, schatgraven en dagboeken ging ik me steeds meer ergeren aan rommel. Soms was het de letterlijke rommel om me heen, maar vaak was het meer figuurlijke rommel waarmee mijn mailbox volliep: nieuwsbrieven die ik nauwelijk las, meldingen van Twitter wie wie nu weer volgde, reacties op Facebook. Het werd tijd om de bezem er doorheen te halen.

In de kerstvakantie bekeek ik iedere mail met de keuze bewaren of weggooien. Ik meldde me voor veel nieuwsbrieven af, verwijderde mijn twitteraccount en veranderde de instelling van mijn andere blogs (beelden van de ziel & de schrijfcirkel) zodat ze op dit moment niet zichtbaar zijn. Misschien ga ik ze wel weer gebruiken, maar het komende jaar ga ik me concentreren op dit weblog. Voor mijn gevoel heb ik er het afgelopen jaar te weinig aandacht aan kunnen besteden door allerlei andere activiteiten.

Onder het kopje workshop agenda vind je het nieuwe overzicht voor 2014. De data zijn al bekend en ik heb ze ook al gevuld. Het enige dat nog ontbreekt is de volledige beschrijving van de workshops. Dat probeer ik deze week af te maken. Het is de bedoeling dat er achter iedere workshop een link komt naar een folder met alle informatie. In de lijst kun je ook zien dat zowel de Plak-en-Schrijf-tiendaagse en  mijn Serious Request actie terug zullen komen. Aan de actie deden 31 deelnemers mee. Ik hoop dat dat er in 2014 nog meer mogen zijn! Ik ben nu al weer nieuwe idee├źn aan het sparen om weer een gloednieuwe Schatkaarten, schatgraven en dagboeken voor het goede doel te maken.

In 2014 kun je me hier volgen en op Facebook (persoonlijk / pagina). Natuurlijk ga ik weer op zoek naar heerlijke dagboekinspiratie, maar er zullen ook vast leuke uitstapjes zijn naar andere creatieve dingen.

Ik wens je een mooi, maar vooral creatief en kleurrijk 2014 toe!

Geen opmerkingen: