woensdag 26 februari 2014

Art Journal Woensdag (7)



The Documented Life Project is een geweldig inspiratiebron, maar ik kan me voorstellen dat het ook heel erg demotiverend werkt. Er komen in de facebook groep de meest prachtige pagina's voorbij die ik nooit van mijn leven zou kunnen namaken. Het vergt moed om je eigen weg in de wereld van de kleurrijke pagina's te bewandelen. In week 7 was de opdracht om een vorm te kiezen en die te herhalen op je pagina. Ik koos voor een eenvoudige optie. Ik printte twee foto's uit (die in de foto zelf deels dezelfde vorm bevatten) en zocht twee kaartjes. Door alles op mijn extra pagina te plakken ontstond een eenvoudige lay out, die volgens mij prima aan de opdracht voldeed. Een pagina overigens die je ook zelf in je dagboek zou kunnen maken.

Ter inspiratie een duidelijke uitleg hoe je met behulp van washi tape een pagina aan je boekje kunt toevoegen.

1 opmerking:

Mapi zei

Inderdaad een duidelijk filmpje ...
Fijn !