maandag 10 februari 2014

invulboeken


Er zijn zoveel mooie boeken te koop waarin je mag, nee moet (!) schrijven. Hieronder een paar boeken die ik de afgelopen tijd tegen kwam:

  • Slaapklets: een dagboek voor klein en groot om voor het slapen gaan nog even de dag door te nemen.
  • Creatief dagboek: een boekje waarin je kunt schrijven, tekenen, collages maken n.a.v. een leuke opdracht
  • Voor het maken van allerlei lijstjes is dit boekje handig. Er is ook een versie voor mannen.
Daarnaast kwam ik Big me, little you (engelstalig) tegen dat je samen met een kind in kunt vullen. Van dezelfde schrijfsters zijn er meer invulboeken uitgegeven zoals bijvoorbeeld Secret me, The Happy Book, You and Me. De linken verwijzen door naar Amazon zodat je het boek even in kunt kijken. De boeken zijn in Nederland bijvoorbeeld ook via Bol.com te bestellen.

1 opmerking:

Drama Queen zei

Wat leuk dat ik dat "Creatief Dagboek"via jou blog tegenkom, die ga ik zeker uitproberen!