zondag 18 mei 2014

niet hetzelfde

Pagina in wording

Het ene boekje is het andere boekje niet leerde ik de afgelopen week. Mijn kleine tekeningen maak ik in een boekje van Papaya! dat komt uit een setje (blanco & gelinieerd). Het is zoiets als deze

Het schrijfboekje dat ik als aantekeningenboekje in mijn visuele dagboek heb zitten schrijft echt heel lekker. Het papier is glad en de inkt van mijn vulpen houdt er prima op. Toen het tijd was voor een nieuw dagboek pakte ik het boekje met lijntjes uit de kast dat bij mijn tekenboekje hoorde. Maar wat een pech. De inkt vloeit door naar de achterkant van de pagina's. Het verbaast me wel. Want eigenlijk ga ik altijd vanuit dat het papier van dit soort boekjes altijd wel hetzelfde zal zijn, maar de kaften variƫren. Helaas dus niet waar.....

Geen opmerkingen: