vrijdag 12 december 2014

Een maand lang: Flow

Saskia de Bruin schreef onlangs op haar Biodanzablog over beoefenen (lees hier). Beoefenen is prachtig. Het is het steeds maar weer iets doen zonder al te veel op het resultaat te letten. Het is het proces waarin je steeds weer nieuwe dingen leert ook al is de handeling of het onderwerp waar je je op richt dag-in-dag-uit hetzelfde.


In januari 2015 start het nieuwe (gratis) project van Lisa Sonora onder de titel Flow. Wanneer je je aanmeldt, ontvang je gedurende de hele maand januari van haar een e-mail met daarin schrijfinspiratie over het onderwerp Flow. Omdat Lisa in een andere tijdzone woont dan wij, moet je er rekening meehouden dat de e-mails meestal wat later op de dag komen.

2 opmerkingen:

't vliegend eiland zei

Ik zal het eens proberen, het project van Lisa Sonora, al is het dus in het Engels blijkbaar.

Kriebels en Krabbels zei

Klopt. Ik vond het vorige project redelijk goed leesbaar en niet zo'n bezwaar dat het in het Engels was. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een probleem kan zijn.

Bij het vorige project Root heeft Hella Kuipers een Nederlandse vertaling gemaakt en die op haar Facebook pagina geplaatst. Ik weet niet of ze het bij dit project ook gaat doen. Je kunt evt. kijken op: https://www.facebook.com/Heldenreis