woensdag 11 februari 2015

Meer kleurenbalpen


In mijn digitale agenda gebruik ik Color Coding. Alle familieleden hebben een eigen kleur voor hun activiteiten en voor een aantal van mijn eigen activiteiten heb ik andere kleuren gekozen. Het systeem is handig en overzichtelijk en het zou fijn zijn om dit ook door te voeren naar mijn geschreven agenda. Je kunt dit met kleine stickers doen, maar er zijn ook balpennen veel verschillende kleuren. Je zou dus een set kunnen kopen, maar eigenlijk zijn de balpennen met meerdere kleuren erg handig. Dan hoef je maar een pen mee te nemen en kun je toch met verschillende kleuren schrijven.

Bic heeft twee soorten. Er is er een met de standaardkleuren zwart, blauw, rood en groen. Maar tegenwoordig is er ook een met wat lichtere kleuren paars, groen, roze en lichtblauw. Maar je hoeft niet voor een merkpen te gaan alhoewel de Bic pennen niet echt heel duur zijn. Ook de Hema heeft een aantal varianten (zie linken hieronder). Mocht je nog meer mogelijkheden willen bekijken, dan is de Penstore een fijne webwinkel.

Linken:
Bic 4-kleurenpen
Bic Pastel
Hema 4-kleurenpen
Hema 6-kleuren pastel
Hema 6-kleuren basis

Geen opmerkingen: