zondag 1 februari 2015

Terugkijken op Social Media Vrij Zijn

Last words for today.

Zonder Facebook was een makkie, maar zonder Instagram viel me heel wat zwaarder. Even snel wat foto's kijken op een verloren moment is iets wat ik soms echt wel miste. Het is niet alleen het gluren bij de spreekwoordelijke buren, maar ook een bron van inspiratie. Daar ben ik wel achter gekomen.

Het was niet dat ik ineens zee├źn van tijd had, maar ik heb wel gemerkt dat het makkelijker is om creatief bezig te zijn zonder afgeleid te worden en te dwalen op het internet. Maar eerlijk is eerlijk. Het begint ook wel weer te kriebelen om dingen te schrijven voor het weblog. Ik hoop dat jullie het komende jaar weer met veel plezier hier komen lezen!

4 opmerkingen:

Mapi zei

Toch knap dat je het hebt gedaan, en fijn om weer eens iets van je te lezen.

Lieve groet
Mapi

Annemarie Kersten zei

Hartstikke fijn dat je weer leesbaar bent!
Annemarie

Kriebels en Krabbels zei

Dank je wel Mapi en Annemarie!

Sarine zei

Zeker! Fijn dat je hier weer bent :-)

Hartelijke groeten, Sarine