maandag 6 april 2015

arceren

upload

Ineens zie ik de trend. Als de kinderen vrije dagen hebben, neem ik op de een of andere manier meer tijd om te tekenen. Een kleine 10 minuten zijn zo gevonden als zij bezig zijn met Kapla, een DS of als ze eindelijk na veel overleg toch naar buiten gaan. Met de iPad binnen handbereik en YouTube als grote vindplaats verdiep ik me in allerlei kleine technieken die me helpen om mijn kleurrijke pagina's qua techniek te verbeteren. Een paar van mijn vondsten:

- arceertechnieken - de basis
- Toepasselijk voor de Pasen - eieren arceren (meerdere vormen)
- Of pas het arceren toe in: schets je vraag.

Kijk ook eens hier (een schets van Elizabeth) waarin arceren een hoofdrol speelt.


1 opmerking:

Happy Earl Grey zei

Met name die kleine tekeningentjes leveren verrassende resultaten op.
Erg leuk!
Groet El