vrijdag 27 november 2015

bekertjes

IMG_0237

Onlangs kreeg ik heel lief van iemand de vraag of het wel goed met me ging, want ik had al een tijdje niet geblogd. Het gaat prima, maar het is razend druk. Helaas niet met creatieve workshops en zelf lekker creatief bezig zijn, meer met dat wat het pleegouderschap op dit moment van me vraagt. Dat maakt ook dat ik keuzes moet maken en dan komt bloggen (helaas) niet in mijn top 10 voor. Er zijn de afgelopen maanden soms weken geweest waarin ik mijn computer nauwelijks open heb gehad.

Regelmatig zit ik tegenwoordig in wachtkamers. Die zijn er in vele soorten en maten. Maar een ding hebben ze allemaal gemeen: je kunt er soms voor je gevoel eindeloos zitten. En om dat gevoel een beetje te bestrijden is tekenen een prima manier om je te vermaken. Zelfs de bekertjes naast de koffie-automaat geven inspiratie!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn om weer een teken van leven op je blog te zien.
Liefs

Kriebels en Krabbels zei

:-))

Monique Smit zei

Ja, soms heeft het leven andere prioriteiten dan de creativiteit laten stromen maar...er is troost; ik las vandaag eregens dat inspiratie eerder gewekt wordt door schaarste dan door overvloed.
Jouw bekertjes worden weer volop gevuld!

Succes met alles!

Warme groet,
Monique