vrijdag 11 december 2015

Find Your Word ~ Unravelling the Year Ahead

Mandala nr. 54 #100Mandalas

Het afgelopen jaar richtte ik mijn aandacht op het woord Soul en vulde dat woord aan met andere woorden. Terugkijkend op 2015 heb ik heel wat bergen verzet. Alles is aan bod gekomen. Tijd om weer een nieuw woord te gaan kiezen en vooruit te gaan kijken op wat mijn doelen voor 2016 zullen zijn.

Als je niet goed weet hoe je dat kunt doen, kijk dan eens bij Susannah Conway. Ze heeft een mooie e-mail cursus voor het vinden van jouw woord en ze heeft een ook document waarmee je met dat woord aan de slag kunt. Kijk maar hier.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

Mandy van Goeije zei

Mooi! Ik moet bij jou woord aan het liedje "Brave Jane" denken van Vaya con Dios..."she's got soul!" https://youtu.be/SBA96OshT9g

Be Blissed zei

Wat grappig! In mijn online training laat ik mijn cursisten iedere dag een Soul-Moment nemen. Een moment van pure vreugde. Iets doen wat je energie geeft. Soul was dus helemaal HOT in 2015, haha.
Benieuwd wat je nieuwe woord wordt! Susannah Conway volg ik ook inderdaad - prachtige website en stijl heeft ze.