maandag 14 december 2015

woordendoosje

Untitled

Het blijft een van mijn favoriete werkvormen: het woordendoosje. Normaal maak ik een doosje met geplastificeerde kaartjes, maar het leek me wel eens leuk om wat anders te proberen. In de kast vond ik nog een mapje met blanco stickertjes. Het prijsje aan de achterkant op de map gaf nog guldens aan, dus dat ligt er al een tijdje. De lijm deed het nog aardig. Ik pakte twee potjes ecoline en verfde de stickers. Hoewel de ecoline een beetje door het stickerpapier heen kwam, leek het geen belemmering voor de lijmlaag te zijn. Elke sticker kreeg een eigen woord en vervolgens knipte ik elke sticker los. Op die manier ontstond er een kleurrijk geheel.

Omdat ik niet alle stickers beschreef, kan ik nu af en toe (naar aanleiding van wat ik geschreven heb) een nieuw woord toevoegen. En het mooie is dat zo'n sticker ook weer een kleurrijke pagina oplevert!

Untitled