woensdag 23 maart 2016

verleiden


Een beetje doodlen is heerlijk om te doen. Ondertussen kun je rustig naar een podcast of een luisterboek luisteren. Zelf zie ik dit soort dingen graag als "knoeien". Gewoon lekker bezig zijn zonder dat het resultaat belangrijk is. En omdat het als vanzelf gaat, is de drempel om later aan het versieren van een kaft te beginnen ook lager. Creativiteit verleidt me om creatiever te worden.

Iets waar ik eigenlijk helemaal geen rekening mee had gehouden, het zet me aan tot schrijven. Er komen woorden en zinnen op die erom vragen verder uitgediept te worden. Die teksten leiden weer tot andere teksten. Een paar dagen later zie ik een blog van Koosje Koenen voorbij komen waarin ze verwijst naar Big Magic. En hoewel ik het boek gelezen heb, was dat wat ze beschrijft nu net niet wat bij mij was blijven hangen uit dat boek.

Geen opmerkingen: