dinsdag 25 oktober 2016

kleine toevoegingen

Untitled

Bij het opruimen van mijn enorme stapel collagemateriaal kwam ik een serie kleine kaartjes uit de Flow tegen. Zowel de voorkant als de achterkant waren mooi. Inplakken of weggooien vond ik zonde, maar je kunt nu eenmaal niet alles bewaren. Ik besloot dit ene kaartje een plek te geven in mijn dagboek.

Als je wat washitape gebruikt kun je er een soort klapdeurtje van maken zodat je de voor- en achterkant kunt zien. Plak eerst ongeveer de helft van de tape op het kaartje (hierboven zie je dat het kaartje ongeveer tot de zwarte zigzag komt) en plak het kaartje daarna pas in je dagboek. Het voordeel van washitape is dat je het altijd weer los kunt trekken zonder het papier van je dagboek te beschadigen. 

Untitled

1 opmerking:

laura zei

goed idee! ik zit er ook soms me met iets dat aan 2 kanten interessant is...